Comment on Aselia The Eternal Released by Anonymous:

Pure fail…


Anonymous made other comments on this post:

  • Aselia The Eternal Released:
    Im not even going to bother explaining… Lol

  • Aselia The Eternal Released:
    Lol at your Skyrim comment, even though I disagree with you XD But Skyward Sword is where its at :D

  • Aselia The Eternal Released:
    Japanese eroge’s stay Japanese, and American porn games stay umm… American. Lol I really cant see America making a porn game XD

  • Aselia The Eternal Released:
    Lol. So it probably doesnt have a very interesting story, so they put sex in and Boom! Day 1 purchases from many otaku’s. *flips table* Gimme a nice ssstoryyyyy!!!!!!!!! D:< Lol if Im wrong and it does have a good story, forgive me *.*

  • Aselia The Eternal Released:
    So it’s not following the terrible stereotype that only serves to lessen the genre (race?) as a whole? Good to know. FYI, we’ve moved on to popeyes now. Only ever cared for KFC’s biscuits…their chicken was shit, but popeyes..man..don’t even care if I fit the stereotype.

Recent comments by Anonymous:

  • Top 30 Anime Songs for Karaoke:
    Yeah, the survey results we see are usually shit, but the top 5 here are legit, and any anime fan worth their salt should be able to remember the tune even if they’re three sheets to the wind.

  • Kyoukai no Rinne PV Unveiled:
    Mermaid Saga never got an anime :p

  • Top 30 Anime Songs for Karaoke:
    “Anime” is just a shortening of the word “animation”, so in Japan it means cartoons, no matter the country of origin. So since Frozen is a cartoon, it’s considered anime there. This is coming from someone who used to live in Japan.

  • Top 30 Anime Songs for Karaoke:
    If you want a fast-paced anison, try Fullmetal Alchemist Brotherhood’s first opening, Again.

  • Top 30 Anime Songs for Karaoke:
    Which one? Aldnoah Zero has two endings for season 1.


Popular

Recent Articles